PAZARLAMA VE HALKLA İLİŞKİLER SERTİFİKA PROGRAMI ● İletişim (Tanımı, Türleri, Kişilerarası İletişim,
Empatik İletişim)
● Pazarlama Karması ve Pazarlama Felsefeleri ● Stratejik Planlama ● Rakip Analizi ● Pazarlama Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi ● Tüketici Davranışları ● Fiyatladırma Stratejileri ● Dağıtım Kanalları ve Fiziksel Dağıtım ● Ürün ve Yeni Ürün Stratejileri ● Hizmet Pazarlaması ● Tutundurma Karması Stratejileri ● Halkla İlişkilerde Kavramlar, İlkeler, Süreç (Halkla İlişkilere Yakın Kavramlar, Etik, Halkla İlişkiler Aşamaları) ● Halkla İlişkilerde Yöntem ve Araçlar ● Kurumsal İletişim, Kurumsal Kimlik, Kurumsal İmaj ● Kurum Kültürü ● Medya İlişkileri ● Kriz İletişimi ● Reklam ve Marka ● Sponsorluk ● Proje ve Uygulama Bu eğitim programı ile kamu ve özel sektör kuruluşlarının pazarlama ve halkla
ilişkiler birimlerinde çalışan veya çalışmak isteyen ilgililerin pazarlama ve
halkla ilişkiler konularında yeni beceriler edinmeleri, pazar ve kamuoyu
araştırması, kampanya tasarımı ve yönetimi ile ilgili süreçlerin nasıl
işlediğini öğrenebilmeleri ve bunu kullanabilmeleri, potansiyel müşterileri
bulup ulaşabilme yöntemlerini öğrenmeleri, mevcut müşteriler, hizmet alan kişi
ve gruplarla ve basınla başarılı ilişki kurabilme ile halkla ilişkiler
becerilerinin geliştirilmesi, pazarlama stratejilerinin oluşturulması,
uygulanması ve değerlendirilme süreçlerine ilişkin kavramsal ve pratik
becerilerin kazandırılması amaçlanmaktadır.
|